Tuesday, April 29, 2008

25th years old..! uik dah suku abad..!




hari nie genap usia ku 25 tahun.., wah dah tua dah.., ehehehehe..!




Alhamdulillah dalam usia yang begini banyak yang telah aku kecapi..,
dalam usia begini.., aku telah bergelar isteri kepada seorang suami, dalam usia begini aku telah bergelar ibu kepada seorang putera.., dan dalam usia begini aku telah berjaya mencapai cita-cita ku untuk bergelar seorang peguam..! Ya Allah aku bersyukur ke atas kurniaan yang kau berikan.., aku mohon terus di permudahkan perjalanan ku untuk aku terus mendapat redha Mu..!


Erm citer pasal bithday.., 1stly thanks to abg sebab nie kiranya tahun pertama ayg dapat kek dari abg.., ehehehhehe..! tu pun selepas dah bg hint yang nak kek birthday nie kan..! nway kek tu tak bape sedap.., tapi tak pe.., nir percubaan kali pertamakan..! lepas nie nak secret receipe ok abg..! eheheheheh
and thanks a lot for the necklace that you gave me..! eheheheh.., cayang abg..!
nie kek nya..! ehehehehe
k la stop kat sini dulu ok.., nanti kita sambung lagi..! muahhh




No comments: