Sunday, January 11, 2009

rumah baru

huhuhuhu..,

aku baru je lepas balik dari Khoo Soon Lee Realty Sdn. Bhd dgn hubby aku..! alhamdulillah rumah kita org dah siap..! and tadi g amik kunci..! alhamdulillah, syukur padamu Ya Ilahi..! Perjalannan kami sekeluarga dipermudahkan. Ku bersyukur di atas segala rezeki dan nikmat yang kau kurniakan kepada kami sekeluarga..!



lebih kurang camnie la rupa umah aku..?


erm tapi rumah aku nie belum boleh duduk lagi walaupun dah amik kunci..! kene tgu CF lebih kurang 2 ke 3 bulan lagi..! erm dalam mase nak tgu tu boleh la prepare sesikit utk kelengkapan umah nie..! huhuhuhu.., banyak tu duit nak kene kua..! tak pe.., pelan2 kayuh.. kalau semua nak sekali arung pengsan la wei..! ehehehehhehe..

rumah yang aku beli nie dekat taman nusa bestari, guarded and gated house, rumah double storey 4bilik. rumah nie corner lot.., biasela kawin dgn designer nier lain sikit..! semua kene ikut pilihan dia.., dari bentuk rumah, ubah sesuai n ape2 lah..! tapi tak pe.., sebab aku pun bukan pakar sgt nak menghias hias nie..! ehehehheehe.., tolong buat sepah boleh la bagi kat aku..! jgn mara eh bang..!

erm lepas nie makin bertambah la komitmen kami sekeluarga.., tapi insyaAllah selagi kita berusaha.., pasti seglanya akan dipermudahkan..! yang aku harapakan hanyalah keredaan dan keberkatan dariNya utk kami sekeluarga..! Aminnn..!


No comments: